FAQ

BETALEN

Met welke betaalmiddelen kan ik bestellen?

We accepteren Bancontact, Visa, Mastercard, American Express, Maestro, iDEAL, Shop Pay, Apple Pay en Google Pay.

Hoe kan ik gebruik maken van mijn giftcard of kortingscode?

Nadat je al je gewenste artikelen in je winkelmandje hebt geplaatst en je klaar bent om af te rekenen, kan je de code ingeven in het betaaloverzicht.  

 

Ik heb mij aangemeld op de nieuwsbrief maar geen kortingscode ontvangen.

Soms gebeurt het dat de nieuwsbrief in spam of ongewenste mail terechtkomt. Neem daar eens een kijkje. Als je de nieuwsbrief niet terugvindt, kan je ons steeds contacteren op info@alore.be  

 

Ik heb het product in mijn winkelmandje geplaatst, maar als ik wil afrekenen wordt aangegeven dat het product uit voorraad is.

Dit wil zeggen dat het product uit stock is. Meld je aan op onze nieuwsbrief of kijk op onze instagram om te volgen wanneer het product opnieuw beschikbaar is.

 

Kan mijn bestelling na betaling nog worden gewijzigd?

Neen, dit is niet meer mogelijk. Kijk dus voor het betalen je bestelling zeer goed na.

 

VERZENDEN

Wanneer wordt mijn pakje geleverd?

De meeste items worden binnen vijf dagen bij jou geleverd. Bij speciale artikelen kan het wat langer duren, omdat ze handgemaakt zijn of heel populair. We proberen zo accuraat mogelijk mee te delen hoelang de verzendtijd zal zijn.  

Wat zijn de verzendkosten?

Orders binnen België kosten 4,95 euro. Voor een bestelling naar Nederland betaal je 11,95 euro. Vanaf 80 euro verzenden we gratis!

 

Ik heb mijn pakje niet ontvangen.

Als dit gebeurt, controleer eerst de status van je pakje via je track & trace link. Als er staat dat je pakje geleverd is, kijk dan even bij je buren, of misschien is er een briefje achter gelaten in je brievenbus. Als je pakje nog niet terecht is, contacteer ons op info@alore.be

 

RETOURNEREN

Een product is niet zoals ik had gehoopt, wat nu?

Je hebt het recht om tot 14 dagen na aankoop je order te retourneren. Dit doe je door het formulier te downloaden (hier) óf door ons een e-mail te sturen. Vermeld in je e-mail je ordernummer, welke producten je wil retourneren en eventueel een reden. Als je dit niet doet, dan kunnen we niet met je retour aan de slag.

Verzend je pakje naar het volgende adres:

 

Volkegemberg 30

9700 Oudenaarde

BELGIË


Eens je pakje bij ons is aangekomen, word je bestelling (zonder verzendingskosten) binnen de 14 dagen terugbetaald. 

 

Het product is beschadigd geleverd.

Wat jammer! Controleer bij de levering meteen de staat van uw pakje.

Dit regelen we afzonderlijk. Maak zo snel mogelijk duidelijke foto’s van de schade. Contacteer ons op info@alore.be.

 

CADEAUBONNEN

Wil je graag iemand plezier doen met een cadeaubon? Die vind je hier. Na aankoop kan de gelukkige zijn of haar persoonlijke code gebruiken bij het afrekenen. Altijd goed!